Garantie
Wij bij Thecardmaster geven om onze producten en diensten en doen er ons uiterste best voor om onze producten bij u in topconditie aan te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kan maken op garantie.
U bent wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek om hierover een melding te maken bij Thecardmaster. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal Thecardmaster kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan voorkomen dat er iets gebeurd wat niet is gepland. Wij willen u verzoeken om uw klachten eerst kenbaar te maken bij Thecardmaster. Dit kunt u doen via Info@thecardmaster.nl.
Indien dit niet leidt tot een oplossing is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Dit kunt u doen via deze link; https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Het is vanaf 15 februari 2016 mogelijk voor consumenten in de Eu klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link: http://ec.europa.eu/odr